مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-30ورزشي

ورزش بانوان ایران اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است


مهین فرهادی زاد با حضور در فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی درخصوص فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو در حوزه ورزش بانوان گزارشی ارائه داد.

- معاون توسعه ورزش بانوان در فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی/ ورزش بانوان ایران اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است مهین فرهادی زاد با حضور در فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی درخصوص فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو در حوزه ورزش بانوان گزارشی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهین فرهادی زاد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، به هشت طرح ملی و برنامه های اجرا شده در سطح استان ها اشاره و تصریح کرد : معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه ایی با معاونت امور زنان ریاست جمهوری با عنوان آموزش دو هزار نیروی مربیان آمادگی جسمانی به دانش سنجش ساختار و ارائه تمرینات حرکتی منعقد کرد تا بتواند مشکلات ساختار قامتی زنان روستایی در سطح کشور که به دلیل فعالیت های سخت آسیب می بینند را مرتفع نمایند.

هر چند در سال گذشته نیز این فعالیت به طور جدی پیگیری شده است اما می توان با حمایت جدی تر، مربیان بیشتری در سطح کشور آموزش داده و به اقصی نقاط کشور برای آموزش اعزام شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان ایران اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است

ورزش بانوان ایران اسلامی در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است